Friday, 15 April 2011

Update Aisyah Sumayyah

Sekarang Aisyah pun dah besar dah..walaupun saiz dia di kire kecik..tapi hati dia..memang besar..:)

Apa yg baru pasal anak dara ni....pasal belajar..tgh belajar blanding words....tulis pun dah cantik dah...pandai buat macam2...masyaAllah...

Perangai...erm...ok..dia ni jenis kuat sikit...semua nak kuat...
  • kuat makan..boleh tahan..lagi kuat dari haris dulu..
  • semua nak dia dulu...mesti dia...dia sebut tu...'' my turn..my turn...'' me me me...'' org lain sila beratur belakang...
  • boleh share.. if she want to...haaa..macam mana tu...basically...with haris n kami aje lah kan...org lain pegang mainan dia...dia cpt2 buat muka sedih...
  • semua nak buat sendiri...dari susu sampai ke makan sampai ke pakai baju dan lain2...
  • sgt kuat ingatan...sama macam abg haris..cuma mama perasan..dia lagi cepat igt...dan lebih menonjol lah...sebab dia pun jenis berani n confident ni...:)
cakap dia sgt banyak dan petah.....dia Eng speaking macam haris...dan dia punya vocab juga sgt2 baik..mungkin sebab abg haris pun jenis suka mengajar...

juga ringan tulang...memang mengikut abg dia ni....masyaallah...

suka senyum, buat muka cheeky dan cepat minta maaf...sejuk hati la...:) masyaallah..





ps: memang muka cheeky...smua org ckp muka macam abg...kembang bapaknye...

Semoga dia menjadi anak yg solehah, sentiasa menjadi penyejuk mata n hati kami dan juga dekat hati nya pada Allah n Rasulullah...:)

2 comments:

K-Addicts said...

nak anak pompuan jugak!!!!!

Mama said...

mek..ade rezeki dalam tu XY lah mek...mesti chomel ..:P