Saturday, 30 April 2011

Sudah 3...tidak akan kembali 2

Wah...Hari ni harijadi mama and my friend nik nadim..hahaha...kami ni satu kelas..satu besday....satu jantina..dan nak beranak pun sekali...haaaa....canggih kan kite nik?...hahaha

Bermula hari ini...Depan umur mama dah no 3...no more 2...oh2..anak pun masuk 3...yeah...nombor 3 adalah nombor canggih mama this year...:P

Semoga Allah memberkati usia mama ini...di limpahkan rahmat dan kasih sayang kepada keluarga mama...dan di permudahkan kelahiran dan urusan bayi ini...semoga semua sehat sejahtera dan sentiasa mendapat perlindungan dari Allah yg Maha Esa..Amin...

ps: my baby bro is coming...one of the best present...dia tak pernah datang lagi ke rumah mama..tengah tunggu dia datang bawa syabil yg mama sentiasa rindui itu..:)

Alhamdullillah...masyaAllah....

3 comments:

ishamizu said...

Samala kita Ct..thn ni akn msk 3 series, ank pn dh 3. alhamdulillah. :)

zahira said...

welcome to 30's :). believe me...bila masuk umur 30's ni sbnrnya takde beza pon...cuma kita akan rasa responsibility kite lagi "berat" :)

Mama said...

izu: hehehe....kite same kan..:P

zahira: aah..betul tu..memang terasa lah..bila anak pun dah bertambah....itu yg menyebabkan terasa tua pun...umur2 tu jarang2 pikir..:P..thanks :)