Saturday, 31 December 2011

ombak rindu

Nak ckp 100% best tu tak lah....plot2 ceritanya pendek2 sgt...sampai x sempat nk feel the whole story...

sedih...sedih jugak lah...but the novel lagi sedih...

watak izzah terlalu singkat utk menampakkan keluhuran budi pekertinye macam dlm buku..

lisa...bagus watak dia...giler evil weh!...

maya...terlalu cantik utk watak izzah....muka mix...tetiba jadi org kampung...sgt tak ngam...but dia berlakon...jadi juga...org kampung yg kurang kendiri dan macam blur2...good job maya...

aaron...erm...macam lawak2 aje tengok dia nk meluahkan perasaan....x macho macam dlm buku lah...and....watak dia bawa...kira so so la...muka dia dah sesuai sgt lah jadi anak org kaya..

bornt....sgt sadis watak dia...itu yg aku kurang minat tu...kalau buku cerita ni...org baik2...second hero selalu nasib kurang cun...aiseh...pity him. :-(

i give this story 3.5 out of 5....

they should make a movie from donia...personally... i love that book to be made into film.

2 comments:

Puan Gee said...

Donia... hmmm pernah baca zmn remaja dulu.... rasanya byk lg novel2 yg bgs yg blh difilemkan... tp bila berpindah dr novel ke filem hasilnya takkan sama dgn yg asal... mcm jgk flm Bdk Setan tue...

Mama said...

Sgt betul tu, lagenda budak setan sgt x best bila dah di movie kan. Bestkan cerita donia tu. Suke sgt!