Sunday, 8 May 2011

sampai satu tahap...

Ya....Dah samapai satu tahap yg mana mama dah rasa macam mama tak kan beranak dah ni....huhuhu.....rasa macam penantian itu tiada penghujung...letih sgt badan....tapi bukan letih itu yg mengganggu...tapi kesakitan yg amat2 pada bahagian pelvis ini yg sgt2 tak tertanggung...setiap kali berpusing di tempat tido..mama akan menangis atau mengerang akibat sakit....malam bukan lagi penenang...malam itu ibarat kancah peperangan utk mama melelapkan mata....aduh....mahu beribadat juga sgt2 sukar...oh..dugaan...duduk salah, berdiri pun salah..tido lagi lah...ibarat pelvis ini mahu terbelah!.. ( ok..layan kan aje lah ayat2 macam dalam cerita merong mahawangsa ni...ibu ini sedang stress!)

ps: bila sakit tidak berubat...rasa sungguh sengsara...hanya Allah tempat mengadu....kerana hanya Dia yg tahu....:(

3 comments:

NikNadimah said...

begitu juga aku rasakan ct,rasanya nak bagi cpt2 baby kuar biar ilang segala kesakitan ni.nak berpusing masa tido tu tokah ckp arr...pastu kalo mlm bgn p toilet mmg sakit sgt bhg bwh perut tu...dok pk2 mcm contraction tapi lps tu ilang...mood i pun agak stress jugak!

K-Addicts said...

huhu...simpati aku ko kalian berdua.. (mah & ct) tiap org lain2 dugaannya. Sabar...mu berdua tok lamo doh... aku ni jugok la entah bila...

R I N I . R A N I said...

Ct, blum bersalin lg? Lama jugak yer...sbb aritu ko ckp kuar stain