Tuesday, 31 March 2009

4 month old


Alhamdullillah..Aisyah sudah 4 bulan...

apa yg dah berudah?

  1. Saya tidak suka ke rumah org lain...nangis macam kena cubit!....
  2. Saya dah kenal org....nangis sungguh2...hanya nak mama, abah, abg haris and uncle2 yg tertentu( hensem?)...auntie...tak nak!..hahaha...mama jgn marah...kite kecik..nanti besar kite suka auntie ye...
  3. Saya makin terror pusing2 akrobatik!...kesian mama tukar baju n lampin...sorry mama!
  4. Saya dah boleh capai toys yg gantung2 tu...tarik rambut mama...kasi mama botak!..sorry mama!..(happy sgt bila mama jerit2 tuh..)
  5. Rupa saya dah berubah...jadi macam abang haris....selalu org igt saya boy...huk huk...penat mama buh baju pink...
  6. Saya suka hisap tangan...toys..kain...rambut mama...semua yg saya pegang....sedapp...
  7. Saya suka gelak2...tapi ngan abah aje..ngan mama tak nak..mama saya kasi senyum manja aje...mama selalu jeles ngan abah sebab saya hanya gelak ngan abah...sorry mama...muka mama tak lawak!( tapi lawa..hehehe)
Alhamdullillah..MasyaAllah...utk semua perkembangan Aisyah itu...

Mama tak tau la berat aisyah berapa..mama tak pergi timbang...tapi baju 3-6 month dah ketat...erm...agak2 lebih 6 kg..mungkin 7...MasyaAllah...aper2 pun Alhambullillah...semoga Aisyah Sumayyah Fauzan Khairi menjadi anak solehah dan penyjuk mata dan hati mama n abah...opsss..and abg haris too!...love both of you!

5 comments:

iu @ wid said...

alhamdulillah.. ct..

seronok kan bile tengok anak2 berkembang depan mata ni..

syukurnya rasa..

subhannallah..:)

zrauk said...

mmm..kejap je dah 4bulankan..aisyah summayah yg comel..kiss auntie utk aisyah...muaahhhh...nnt mesti suka auntie...hehe

Suzana Abd Manan said...

Eeee...geramnya, rasa nak cubit2 pipi dia...Bila lah aisyah nak balik mesia?...

Anis and Aina's parent said...

wah... dah 4 mos...
masyaallah...dah pandai tarik rambut mama yer... sian mama.... Aisyah... aina berkenan la topi putih aisyah tu, pinjam bleh?

UmmiAmmaR said...

makin bulat la si aishah nie.. mama bagi makan muffin ke sayang...