Thursday, 12 March 2009

Utk Tok Wan


Gamabr Aisyah untuk tatapan tokwan dan tokki...seta pak usu dan wan...

6 comments:

Mama Safiyyah said...

she's soooo cute!!! you've been tagged...

Segenit Puteri Bunian said...

gigit bantal la tokwan tgk aisyah makin jambu neh!! jgn cari laki lain tau aisyah...abg adam dah book ..*LOL

izuan murat said...

Masya Allah comeynyer..dh mcm bby omputih plak! hihi..nway moga trubatla rindu tok wan aisyah ye..xlme je lg tok wan..bln 5 kn ct ko blk cni??

R I N I . R A N I said...

alalala..comelnya dia.. Aku teringin gak nk main solek2 ngn btrisyia, pakaikan topi ke, ikat reben kt rmbut dia or pakaikn scarf yg colorful2 tu.. Tp mano nan ado. Btrisyia x suka, tak smpai 5 minit, msti dia cabut balik. Haih,anak dara aku ni, bila la nk jd feminin mcm mama dia. Hik

zrauk said...

memang cute miut sungguh anak ct...esk balik malaysia mesti ct tak yah susah dah nak dukung aisyah coz mesti ramai yg kerumun nak dukung aisyah ni..hehe

hawani said...

ct... comey mcm koreans la aisyah.. ni mesti sbb ibu dia dok syok beno tgk ceta korea msa bb dalam perut tuuh....huhu