Tuesday, 4 August 2009

Pergh...

lama tak berblogging...ni pun curi2 masa ni nak update..

untuk pengetahuan semua...ewah...kite sekarang dah balik msia for good...dah 3 minggu dah pun....sekarang dok johore...

anak2 semua sehat...Alhamdullillah...

Perkembangan terbaru:

Haris: belajar cakap melayu...bunyi macam pelat aper aje...cam mat salleh pelat le...

Aisyah: dah cruising...berdiri lepas tgn pun dah mula...erm...naik tangga ngn jaya nya...

mama: suri rumah sepenuh masa....melayan anak2 dah membuka kotak2 barang yg dah sampai tu...

Abah: jaga lab and jaga psm student...belom dapat kelas

Gambar...masih belom sempat nak upload...

ok...nak rehat...aiseh...rehat aje lah kerja nye...rasa2 cam dah buncit le...yer lh...hari2 makan goreng pisang n roti canai ( roti bom n roti pisang)...aiseh.....

nota kaki: rumah macam tongkang pecah...aik..sama lah macam rumah di coventry...hohoho

7 comments:

sul said...

aku tunggu umah ko jadi tongkang sempurna, insyaallah aku sampai oke :-)

Mimi said...

Welcome back to Malaysia..

R I N I . R A N I said...

ct...bestnya ko dah balik mesia.
mesti sronok...johor, which part?
jb ker? leh laaa turun spore slalu ek

UmmiAmmaR said...

wah mama aisyah dh blk sini yer...

Segenit Puteri Bunian said...

hoh..senyap² dah 3mggu balik mesia..

HalfBlood Princess said...

Psst, nti izu konfemkn ngan ct bler bley anta pushchair tu kt umah kazen k..kazen izu tu bz sokmo, sll blk keje dh mlm...i'll ask her first then i let u know ok asap.:)

Puan Gee said...

macam tongkang pecah ke?? takpe ... slow2 bukak kotak tu.

psstt.. kami yg dah balik nak masuk setahun ni pun tak abih bukak lagi kotak2 tu, bersusun aje dlm bilik.