Friday, 23 January 2009

kenapa ye?

Rasa lapar..tapi tak lalu nak makan pun..nak telan nasik rasa macam telan duri...asyik nak minum aje..dahaga sgt2.....mama minum susu 2 pint...tahan 3 hari....tapi makan memang tak lalu...

kurus...memang kurus gile dah rasa nye ni..tak tau lah berapa berat ni...tapi bila tengok kat cermin..dah macam jerangkung....

masak2 macam biasa..siap rajin lagi...kol 5-6 pagi dah masak...buat donut bagai..buat bun...tapi tak lalu nak telan...yg gemuk..cik abang ler jawabnye....celik mata dah bawak b.fast depan mata..bahagia kan!...

Aisyah..macam biasa...breast feeding..haris pun dah mula makan2 ni..Alhamdullillah...

tak tahu lah..nak kata stress...tak pun....happy aje....penat mungkin...tapi biasa lah...penat2 ni...tak de lah sampai hilang selera makan....kenapa ye?

tengah tunggu abang balik solat jumaat..suruh beli susu..dah habis...tak sabar nak telan susu tu...ketagih seh...hahaha...tunggu butter..nak makan roti buh butter n gula...aduh...

nasik lemak ade tu kat dapur...oh...kenapa tengok nasik macam tengok batu...adoi..tak de selera...kenapa ye?...

ok...nak pergi dapur..amik kain dlm mesin...nak lipat...kerja rumah mesti buat...walau apa pun saiz badan!..hahaha

4 comments:

izuan murat said...

wah bestnyer aku dgr ct! cptla ko kurus klu mcm tu..kn best klu aku pon camtu bley hidup tnp nasi..huhu..mintak2 pas bsalin nti kurus la semula..hehe..skrg ni aku mkn apa je yg aku terasa nk mkn, xbuat seniri sume tunjuk je..xkuasa aku nk masak2 masa ni. keh keh..

nikNadim said...

penatnya jadi housewife! ct...u need supplement dear...sbb mung bresfeed kan,aku suggest Pharmaton.complete to fulfill your body needs.kalu mung tak ckup zat nanti baby amik zat dari badan mung...which u need to replace it everyday by enuff nutritions...

Siti Rohana said...

izu: hahaha...kat msia memang lauk tunjuk aje lah..kalau aku jadi ko pun cam gitu..kat cni nak tunjuk ape...tunjuk kat muka sendiri lah...kena masak!

nik:hehehe..kena amik vitamin kan...itu lah..nak gi cari vit lah ni...tunggu abg free..nak kuar gi kedai...pergh...

MOHD. ADHA MOHD. ZAIN said...

salam.. jemput add my blog : www.myadha.com