Wednesday, 23 June 2010

Dugaan..

Dugaan datang dan pergi..bila Dia menduga.....maka hamabanya itu mampu...

Bila Dia menduga...maka..Dia sayangkan hambanya...

Oh..Hati..tabah...tabah dengan dugaan ini...

Dia tahu....hati ini mampu...

Allah..permudahkan diri ini untuk menghadapi dugaan dari Mu...Amin...

note: Abang Haris is not well...lets pray for his rapid recovery...insyaAllah....

2 comments:

zrauk said...

salam, ct nape dgn haris..?demam ke...kami doakan haris cepat sembuh...amin

Siti Rohana said...

zaheera....haris kena asthma like problem....sebab ini kali pertama...jadi teruk juga lah...dia tak de asthma..tah macam mana pulak boleh kena ni...insyaallah..ini kali pertama dan terakhir lah...kesian dia...iut nampak macam dah ok sikit...ct bagi ubat dah tu...insyaallah sembuh lah tu...

dok saja2 tu aisyah pulak jatuh...alamak...kesian...berdarah n bengkak bibir mulut atas tu..terus jadi bibir seksi...

duagaan bertimpa2...Allah...sabar2..:(

bila nak update blog hang ...boleh tengok keadaan hang kat sana....buh banyak2 gambaq...rindu la...:)