Monday, 28 June 2010

kami ke PD.....











seronok sgt lah pergi trip kali ni....actually ini plan my MIL...sebab Haris minta Pergi beach for his birthday present...seronok lah sgt Haris Zafran bila dapat pergi tu...masyaAllah

kami bertolak pagi..dalam pukul 8 dah bertolak...sebenarnya plan kol 730 nak bertolak...tapi kesian pulak nak kejut budak2...

my MIL masak nasi lemak...tapi yg kelakarnya...bila dah nak sampai seremban tu...my MIL tanya...nasik bawak tak?...haaaa...tak bawak..lauk semua bawak..elok lah tu...tapi kami teruskan shj...bila sampai...pagi lagi..sejuk lagi...then..lapar...terus cari makcik nasik lemak...:)

seronok...memang seronok sgt...aisyah, haris, abg, my MIL pun mandi...mama tak mandi...auntie sue pun tak mandi...dia tukang amik gamabr...

then we all naik speed boat...ini memang best giler....teringat masa we all honeymoon dulu...gi manukan island naik boat....haris sgt2 happy....aisyah pun tak meragam...walaupun angin kuat...dia cool aje...good girl...:)masyaAllah

seronok sgt sesekali ada trip macam...aisyah berani siap pergi pegang kuda..haris..dah penat masuk dlm kereta siap2..tanya nk ride horse tak?....dia ckap...later...i'm tired.....:))

next time...insyaAllah.boleh pergi lagi...:)

enjoy the pict..:)

1 comment:

K-Addicts said...

cantik la gambar ko kat atas darat sorang-sorang tu...