Monday 7 January 2013

Early Education Seminar

Mama nak buat Early Education Seminar awal bulan 3 ni, nak berkongsi pengalaman dan tips dgn ibu2 muda yg minat untuk mengetahui tentang macam mana nak train anak utk lebih cemerlang dgn cara yang fun. bacisly All about early education and how to make it fun!

dalam talk tu, mama akan cerita altiviti yg boleh dilakukan utk setiap umur anak2, apa yg boleh improve memory and creativiti, cara nak train anak utk cepat baca dan math introduction in fun and easy way.

sessi pagi ada talk dan sessi soal jawab, sessi petang dari 2 hingga 3 ada bengkel pendek aktiviti kreatif yg mana mama akan kongsi idea dgn ibu2 1 aktiviti utk setiap umur anak2 masing, selepas 3 ptg pihak bapa boleh dtg dgn anak masing2 utk buat aktiviti yg telah siap dirangcang sebelum itu dan ada sessi bergambar bersama( 1 family).

Semua bahan utk aktiviti dan handouts akan di sediakan, termasuk gambar.

ada goal setting supaya ibu2 dapat istiqomah dlm nak mencapai target...kena ada ni..sebab mama nak bila ibu2 dah ada ilmu, ibu2 boleh dan ada semangat nak buat. jgn susah hati, ibu2 akan nampak kesan nya pada diri anak2 dan ibu2 sendiri bila ibu2 bersemangat buat early education pada anak2!

nak cerita panjang2 pun rasanya bagi mereka yg dah ikut blog mama kan faham apa yg mama nak cakap. jadi entry ini sebenarnya nak tanya....

nak buat kat mana?

mama ada 2 tempat dlm otak ni....kl/selangor atau johor

jadi utk talk pertama ni max adalah 10 org.

dari 9 pagi sampai 4 petang. termasuk minum pagi, makan tengahahari dan minum petang.

harga promosi early birds register dan bayar sebelum 1 fab 2013 adalah RM 199 potongan RM50 dari harga asal RM 249 )

jika berminat atau ada cadangan lain boleh hubungi:

siti.rohana@gmail.com

ps: talk yg inshaaAllah santai dan fun...;-)


2 comments:

mommyNadia said...

Vote for Selangor!!!
Kalau buat kat KL/Selangor,InsyaAllah Nadia boleh tlg apa yg patut =) Interesting =)

mama ct said...

most prob in selangor, 7 seat left to grab!...inshaaAllah it will awesome experience for me and super mommies!

i will finalise the place in 2 weeks time...nak tunggu vote yg selongor to area mana...klang valley is one of it! ( thanks darl *wink*)

nad..any idea?