Thursday 21 June 2012

faris 1 thn sebulan

bila saya nam benda..tapi mama tak bagi...

uuuum maaaaa....flying kiss kahs dari saya!

oh...saya dah 13 bulan...hehehe

Laaah bat....takbir versi saya....;-)

opps!..mama nampak pulak..saya baru nak tarik kakak aisyah turun..sebab saya nak naik!

laaaaaaa...lupa laaaaa...

dah setahun sebulan....

apa yg boleh faris buat ye...

dia boleh ckp no sambil geleng kepala..bila dia x nak...dia ckp nak..sambil hangguk kepala tanda dia nak...ini senang...dia betul2 faham...senang lah nak handle...xde lah dia stress kite x faham dia nak apa...

dia sebut bismilah...Millah...tah..millah mane yg dia minat tah le...hahaha...

pandai Amin...bila lepas doa...pandai flying kiss, pandai buat takbir angkat tgn sambil sebut...Laaah bat....chomel sgt!...

kalau nyanyi insy winsy..dia buat tgh insy winsy..kalau twinkle..dia buat tgn bintang tu..kalau head shoulders knees n toes..dia pegang kepala dia...

kalau nak keluar..dia faham..mama ckp ...put on your shoe..dia ambil kasut..nak pakai sendiri...pandai cari mama bila abh suruh pakai baju...

suka mengusik...aisyah memang selalu kena lah...asyik menangis aje kakak aisyah...

kenal anggota badan...fingger, toes, hand, eyes, mouth, nose, head...belly buttons...hehehe..suka tiup perut mama...dan sgt suka sengeh...hehehe

bila suruh jump faris jump...dia pun nak lompat..tapi satu kaki aje lah naik...pun sgt chomel!

he understand Eng more then malay...kecuali perkataan nak...itu dia sgt master!...the only malay word yg dia boleh sebut rasanya....

gigi..dah sopek dah yg atas...gigit sudu besi rasanya...huhuh...lagi luka boobs mama bila feeding...

itu aje lah yg mama igt...sebab itu yg ketara rasanya...

Alhamdullillah..MasyaAllah...

penghibur hati semua...

1 comment:

ishamizu said...

MasyaAllah pandainya Faris..dah boleh takbir Lah Bat, hehe jnj comel. Merajuk pon dh pndi ye ank bujang ct hihi..Zafri plak pemalu..klu org lain agah mst tertunduk malu.,.:P