Monday, 5 November 2012

haris aisyah dulu dan sekarang


 alahai...cepat betul masa berlalu...tengok balik gambar lama...ini haris umur 1 thn lebih rasanya...pastu yg kecik tu aisyah 3 bulan...mama suka sgt gambar ni...mereka sama2 tembam...itu gamvar asing tu...mama gunting tempek sekali...^_^… haris memang payang senyum masa kecik2.. muka garang aje...tapi sekarang...senyum aje

haris...manis anak mama.. sayang die. .aisyah pulak...pilih2 org nk senyum...dia x suka senyum pada org asing...bila besar...sengeh juga...esp depan camera...senyum gaya ciput2 tu...

ini mereka sekarang...besar dah...manja sgt..abg haris masyaAllah sgt baik...dia abg yg sabar dan sentiasa menjaga aisyah...aisyah sayang haris...jarang2 bergaduh masyaAllah munfkin sebab haris mudah mengalah...dan aisyah cepat sejuk...

semoga mereka menjadi anak2 yg menyejukkan mata dan hati mama...dan menjadi anak2 yg soleh dan sokehah...Amin :-)

3 comments:

Hijab & such... said...
This comment has been removed by the author.
M1ss F0r3st said...

as-salam siti. saya jumpa blog siti melalui blog mommy nadia :) saya suker cara siti homeschooling anak2. saya pun cuba nak buat cam ni jugak, tapi setakat ni tak banyak yang dapat di buat sebab masa & lain2. tapi harap2 dengan baca blog siti, saya dapat semangatnya! insya-Allah. mohon untuk letak link blog siti di blog saya yea :)

mama ct said...

Waalaikumsalam...salam kenal...silekan...nanti kite boleh kongsi sama2 teknik homeschool :-)