Wednesday, 12 May 2010

langsir...

ok...cerita baru untuk barang dah lapok..

dah setahun mama masuk rumah...dan mama tak beli2 lagi langsir...langsir pakai laaa ni adalah ehsan kasih sayang my MIL...langsir masa kitorang kawin dulu...so...erm...dah 6 thn..:P

tak kesah lah..memang masih cantik...masih berjasa....sgt2 perlukan langsir untuk tutup tingkap waktu malam..sebab tak nak org nampak...itu jae ...

tapi..semenjak 1 minggu yg lalu...cik abg darling ada menyuarakan yg dia mahu tukar langsir....mama pun aper lagi..memberi sokongan padu....:P...mata dah bersinar2...plink2...yes..nak dapat langsir baru....

so..malam tadi ukur2...ok lah...8 kaki...erm...boleh2....

tadi..call my mom...dia toke' jahit menjahit ni....so...tanye lah cara nak buat langsir...now..mama yg nak jahit sendiri...hehehe..nak test power..:P

now dah ade plan...cuma perlu ke kedai..beli kain...dan jahit...nanti tengok lah hasilnye...kalau cantik..ok...boleh masuk blog...kalau tak...paham2 aje lah...jgn tanye2..kang sedih..:P

seronok betul bila sama2 sepakat mengemas n menghias rumah ni...yg bestnye...dia yg buat semua..mama tukang kata..yea..atau tidak aje...oooooh...soooo...heaven..:P..masyaAllah...

3 comments:

K-Addicts said...

pyh nak cari org jantan minat tukar langsir ni ct..haha..bagus la laki ko. semangat nak hias umah.

Siti Rohana said...

hahahah....aku pun terkejut...memang terkejut sgt2...agak2 nye dia dah tak tahan tengok langsir tu...hahaha...6 yrs man...6 yrs!...:P

Puan Gee said...

tambah berserilah rumah ct lps ni.